Kvernhusmyrane 37, 5914 Isdalstø
Hvorfor Knarvik Misjonhus

Kristent fellesskap

Det er mange ulike grupper og lag som samles på Knarvik Misjonshus, men vi har det til felles at vi deler den samme tro på Jesus Kristus som verdens frelser.

Vi er kristent fellesskap der du får møte Jesus, oppleve fellesskap med andre kristne, vokse i troen om den er liten eller stor og bli kjent med det verdensvide bistand- og misjonsarbeidet vi er en del av.

Vi vil lærer Herren bedre å kjenne

Vi ønsker å gi både voksne og barn en systematisk og helhetlig opplæring i den kristne tro gjennom: bibelfortelling og bønn, sang og musikk, felleskap og trivsel, aktiviteter og lek.

Vel møtt til famliesamlingar og møter, søndagsskule, Connected, 18pluss og det andre som huset rommer!

Litt av staben vår
Per Byrknes
Per Byrknes
Pastor
Mikal Bjåen
Mikal Bjåen
Styreleder
Helga Bjørke Harnes
Helga Bjørke Harnes
Søndagsskole-koordinator
Ta en titt på bloggen vår
Pastor

«Frelsen er Guds gave»

Tenk om bare en liten misunnelig tanke hos meg hadde nådd innenfor himmelporten? Hvor lenge hadde vi da hatt en himmel? Glad for at Gud ordnet det annerledes. Et av mine favoritt bibelvers er Efeserne 2,8-9 hvor det klart står at det handler om å tro (på Jesus).

Testimonials

Jeg føler meg heldig som har en far i himmelen som elsker meg så høyt at han vil gi meg akkurat det jeg trenger. Jeg kan få komme med mine gleder, bekymringer, følelser, og jeg vet at han hører. Jesus hører.

Testimonials

Jesus er nok. Det har bestefar lært meg. Han minnet oss alltid om det Jesus har gjort for oss. For meg var han den viktigste forkynneren i verden.

Testimonials

Å være et vitne for Jesus er langt fra enkelt, men det er likevel ikke rett av meg å lene meg tilbake og tenke at andre gjør jobben.